neděle 20. dubna 2014

Softshellová bunda poprvé

Mám pocit, že jsem znovu složila maturitu a prolezla jsem tak tak... ale konečně jsem dokončila svoji první softshellovou bundu! Protože jsem ji původně střihla o něco větší, neb jsem se bála, aby nebyla moc úzká, pak bunda moc neseděla a prakticky celou jsem ji až na PD a ZD rozpárala... Spokojená jsem tak napůl - mám radost, že je hotová, ale vím o všech chybách a nedostatcích, což mi tu radost trošku kalí. Ale tak snad nositelná bude a jako první softový počin nedopadla až tak zle... Uvidím, jak bude sedět, modelka je momentálně na výletě :-).


 




Střih: Farbenmix - Philippa
Materiál: softshell, stužka Farbenmix, reflexní nažehlovačky a taháček na zip Engross

7 komentářů:

  1. Moc se mi líbí to použití stužky u zipu! Parádní ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ta stužka není z mé hlavy, dostala jsem tip od fram :-).

      Vymazat
  2. Wow, to je umění :) Nechceš se tím začít živit??? Hned bych si u tebe objednala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, to by ses nedoplatila (v dobrém). Zrovna jsem si říkala, že to je asi ta nejdražší bundička na světě, neb těch hodin, co jsem nad ní strávila... holt to byla moje první bunda. Ale K. ji nosí a líbí se jí, a za to to stojí :-).

      Vymazat
  3. to je krasna bunda. Take se chystam na svou prvni softshelku pro synka, mohu se zeptat, kde jste sehnala tento strih?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Střih jsem koupila. Je od německé firmy Farbenmix. http://www.farbenmix.de/shop/Schnittmuster/bis-Gr-170/176/PHILIPPA-Papierschnittmuster::11210.html

      Vymazat