neděle 19. října 2014

Kojotriko

Konečně jsem ušila i něco pro/na mě... Nemám ráda, když mi při kojení táhne na záda, těhotenské pásy z Lidlu už jsou notně unavené a nedrží na bedrech tak, jak bych si představovala, tak jsem si řekla, že to přece nemůže být tak těžké a ušiju si triko sama. Mám jedno (jediné) kupované kojotriko, které mi vyhovuje, ale to si šetřím, když jdu mimo domov (i tak je už po těch 2 letech dosti oprané), a na doma to pytlíkuju všelijak. Vzala jsem tedy speciál na dámská trika z Ottobre, kupované triko a jala se vymýšlet. Abych si to trochu usnadnila, na vnitřní triko jsem vylosovala k recyklaci staré Benetton tílko, které se stejně už tak srazilo na délku, že bych ho už stejně nikdy neoblékla. Abych nezničila nějakou drahou látku a netloukla se pak do hlavy, triko je z úžasného úlovku za pár kaček. Základ jsem vzala ze zmíněného speciálu, který jsem porovnávala s hotovým trikem, jen výstřih jsem dosti upravila. S výsledkem jsem celkem spokojená. Triko mi docela sedí a svůj účel plní :-).

P.S.: Na monitoru vylézají ty barvy všelijak, hlavní barva je krásně petrolejová.



Jedna selfie :-)


A jedna unavená modelka s tváří ;-)


Materiál: petrolejový úplet - www.latka.cz, růžový lem - Rumitex, tílko Benetton
Střih: inspirace Creative workshop 303, Women's Best Tops (www.ottobredesign.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat