úterý 10. března 2015

Kváskové lívance

Tak to dostihlo i mě... před týdnem jsem si založila svůj první kvásek a už jsem řešila "problém", co s ním :-). Naštěstí je na internetu spousta lidí ochotných poradit, takže jsem se dostala až na stránky s receptem na kváskové lívance.

Jedinou úpravou receptu byla záměna mléka za rýžový nápoj (mladší má chvilku dietu), jinak nebylo třeba nic upravovat. Těsto bylo luxusní a lívance se smažily dobře i bez lívanečníku (i když s ním by to asi bylo pohodlnější). Děti jsem musela od stolu (a lívanců) vyhnat, to je asi ta nejlepší vizitka a pochvala. Na zítra jich zbylo pár k obědu, a to je chci vyzkoušet i naslano s nějakým čerstvým sýrem nebo tvarohem. Snad už obrazila i pažitka na zahrádce... už aby byl zítřejší oběd :-).


Recept: zde - děkuji za inspiraci!

P.S.: dnes byly s třtinovým cukrem a skořicí a rozvařenými povidly, zítra k obědu budu servírovat místo s povidly s domácím jablečným protlakem

Žádné komentáře:

Okomentovat