neděle 3. května 2015

Bublanina - moje sladká vzpomínka na dětství

Určitě každý má pár jídel spojených se svým dětstvím. U mě je na seznamu bublanina s rybízem, jahodové knedlíky, nedělní pudinkové variace s piškoty nebo angreštovým rozvarem... a pak spoustu dalších chutných a s láskou připravovaných dobrot.

Bublanina patří  - aspoň pro mě - mezi moučníky, které se snad nikdy neomrzí. Proto ji peču občas i své rodině. Vlastně skoro vždy, když mám doma misku nějakého vhodného ovoce - rybíz, třešně, nebo rebarboru. Letos teprve ovocná sezóna začíná, takže misku ovoce vydá maximálně mrazák, ale potěšilo mě, když se mi nádherně rozrostla právě rebarbora. Asi před 3 lety jsem si koupila malou sazeničku, která přežila všechny útrapy stavby a nešetrného zacházení, a letos mě už odměnila první úrodou.

Až dodnes jsem pekla z poloviční dávky, ale dneškem všechny polovičatosti končí - mám doma totiž kobylky, co milují sladké ;-).




Žádné komentáře:

Okomentovat